mandag den 23. marts 2009

Sheltie udstilling i Ørbæk..

Lørdag d. 21 drog Lene og jeg afsted til Fyn. Vi skulle til sheltie klubbens 15 års jubilæums udstilling, og jeg skulle udstille Luka i junior klassen. Lene der ejer Luka´s lillebror Qato, skulle udstille Qato i baby klassen.
Vi kom afsted i god til, og vi fik slået os ned i hallen, sammen med kennel Shenaja. Dejligt med godt selskab, når man sidder der en hel dag.
Qato og Lene var de første der skulle ind i ringen, de klarede det rigtig godt, Qato fik SL (særdeles lovende) og blev 2. bedste baby han. Stort tillykke til dem.
I får lige et billede af flotte Qato:















Qato´s kuldsøster Dido, skulle udstilles i baby klasse tæver. Hun endte med at blive BIR baby, super flot.
Jeg og Luka skulle op mod 14 andre han hunde i junior klassen, og jeg var som sædvanlig nervøs, heldigvis gik det bedre end vores sidste udstilling, Luka opførte sig ikke som en kænguru, men gik i stedet pænt hos mig, dog med lidt for høj hale....
Dog kunne jeg mærke at dommeren i søndags rigtig godt kunne lide Luka, men han var rigtig ked af hans hale, der svingede kækt over ryggen.
Vi endte med en 1 præmie, og en super god kritik, eneste negative var hans hale. Så det må vi arbejde på.
Da vi skulle ind igen, for den endelige præmiering, endte vi på en 4 plads... Sikke en overraskelse. At blive nr. 4 i blandt 14 hunde, jeg var vildt glad og stolt over min flotte Luka.


Resten af dagen gik med en masse hygge, og snak. Det er altid hyggeligt at sidde sammen med Jeanette, Charlotte og Niels fra kennel Shenaja, og dejligt med Jeanettes hjælp inden man skal ind i ringen..

Lene og jeg havde og toxy og Hektor med, og de var så søde og eksemplariske, tror også de hyggede sig, med masser af opmærksomhed, og gå ture ind i mellem. Tror dog at min dejlige Hektor glæder sig til agility stævnerne, så det også handler lidt om ham. :-) Alt i alt var det en super hyggelig dag, med godt selskab og flotte hunde. En super god dag.

Her er et lille billede af Qato og Hektor, der lige skal se om de går glip af noget..



Sætter lige en lille video ind, fra da Luka og jeg var i ringen.. Dejligt at se sig selv på video, så jeg kan rette alle mine fejl..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar