onsdag den 11. august 2010

Sommer

Sikke meget der sker om sommeren, og den går da også alt for stærkt.

Vi har haft travlt med en masse ting.

Ferien startede med Vig festival, det er noget vi er på hver år, med en del af vores venner. Det var som altid sjovt, og hyggeligt. Og vi fik hørt masser af god musik.. Jeg smuttede fra festivalen en dag før tid, så jeg kunne komme til Fionia Cup på Fyn (så slap jeg også for oprydning, og sammenpakning af telt mm om søndagen).. Puha det var hårdt at køre derned, efter tre dage med fest, og lidt for lidt søvn. Men hundene og jeg nåede frem til Fyn, og jeg kunne mærke at jeg glædede mig til at skulle løbe en masse agility.

Hundene og jeg skulle sove i bilen ( Dog en bil uden bagsæder, så jeg kunne ligge udstrakt)..! Og det fortrød jeg ikke en eneste gang. Lidt primitivt ja, men jeg havde en god seng med, og hyggede mig i min bil :) Hundene havde indhegning rundt om bilen, hvor de kunne være, hvis de skulle være "alene hjemme"..
Det var en rigtigt god uge på fyn, resultater var der også lidt af, og jeg var meget tilfreds med hundenes præstationer..
Vores løb afhænger altid af mig, hvis jeg ikke er koncentreret, skal Hektor og Luka nok fortælle mig det :)
Jeg ved godt at jeg stadig er halv ny i agility verdenen, og derfor laver mange fejl. Men vi havde gode momenter i alle løb, og jeg er så glad for mine to dygtige og altid glade hunde.

Hele ugen var præget af god stemning, sjove og søde mennesker omkring en og flot agility.

Vi kom hjem fra Fionia om fredagen, og lørdag morgen, tog Rasmus og jeg til lufthavnen, hvor vi skulle mødes med min familie. Vi var 14 der skulle afsted til Santorini, en rejse som min farmor og farfar havde foræret os alle.
Det var en dejlig uge, med SOL og VARME og ikke mindst afslapning. Skønt at have en hel uge med familien.. Lene var så sød at passe hundene..

Nu er jeg igen startet på arbejdet, men får stadig tid til hundene.

Hektor holder fortsat en lille trænings pause. Men Luka og jeg træner der ud af. Han viser så meget potientiale, og er fuldstændig vild med agility.

Vi har været på kursus på Abildgaard, hvor Christine og Natasha havde arrangeret at Sarah Lorentzen og Thomas Thiesen skulle komme som instruktører. Jeg var på kurset torsdag og fredag.. Og som sædvanligt fik jeg rigtigt meget ud af det.. Hold da op, det var et rigtig godt kursus.

Vi har været til stævne i Albertslund, hvor Hektor rykkede i agility klasse 3, dygtig dreng.. Luka havde en fest, men ingen resultater.

Resten af sensommeren, kommer til at forløbe roligere. Med få stævner og nok også et enkelt kursus :)

Billeder fra ferie og hunde kommer på senere.. :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar