torsdag den 17. september 2009

Hallo igen..

Sidder her i en stille nattevagt, og tænker... Nu er det da på tide at opdatere bloggen...

Kan ikke huske alt det, jeg og hundene har oplevet. Men Hektor og Luka har det fantastisk, Luka er vild og fræk som altid, og Hektor er min dejlige kælne og artige dreng. De er bare fantastiske de hunde, har begge egenskaber jeg rigtig godt kan li, og jeg værdsætter at de er så forskellige.

Vi har ikke været til mange stævner i løbet af sommeren, da jeg er blevet færdiguddannet som sygeplejerske, og derfor er startet fuldtidsjob. Dette er meget af min tid og energi gået med.
Men lidt er det da blevet til med Hektor og jeg.. Ikke mindst Jutlandia cup, sikke en hyggelig uge, hvor Hektor var en engel, og hvor jeg arbejdede med at løbe hurtigere.. Det gik efterhånden bedre, som ugen skred frem (mener jeg selv)... Vi er nu i klasse 2 både i agility og spring...

Luka er startet til agility i KAF. Han har krudt i røven, og er meget begejstret for agilityen, og i det hele taget, for at arbejde.
Luka viser også til træning, at mine to dejlige hunde er meget forskellige, og at jeg skal nok få en masse udfordringer med vores træning.
Luka er meget teen-ager agtig, så vores første stævne bliver først til foråret (hvis ikke senere), selvom han må starte stævner fra November. Dette regner vi dog ikke med at være noget nær klar til.

Både Hektor og Lukas udendørs træning stopper snart for vinteren, men vi håber på træning i ridehus vinteren over...

Endvidere passer vi Lukas lillebror Qato i denne uge, da Lene er til VM. Så meget af dagen går med at Luka og Qato leger fangeleg, og "Giv-mig-mit-legetøj- tilbage", mens Hektor render efter dem, og skælder ud, når de er for unghunde agtige. De er meget underholdende.. :-)

1 kommentar:

  1. Hej Kristina,

    Jeg er lige faldet over din blog og læst omkring dine hunde. Det glæde mig at du er kommet så langt med Hector at du er kommet i klasse 2.
    Hilsen
    Poul/ Ledøje-Smørum Hundeklub

    SvarSlet