torsdag den 4. februar 2010

2010

Så er det nye år godt i gang.

Vi er lige kommet hjem fra skiferie, rigtig rigtig god og sjov ferie. Med en masse skiløb, fantastiske mennesker, og lidt alkohol i ny og næ ;) Og at jeg, og flere andre fra turen så vælger at ligge sig syge, efter hjemkomsten, skal der ikke snakkes mere om..

Dejligt at Kennel Shenaja kunne passe banditterne :)


Hektor og Luka skal træne i KAF her efter jul, dog på samme hold, så det bliver lidt på skift. Det bliver på samme hold fordi, Lukas lille hyggelige begynder hold i KAF, som vi havde trænet på op til jul, desværre ikke kunne fortsætte efter julen...


Dog træner Luka også hver anden uge på Hasselgaard, hos Tina Mette.. Vi har kun været afsted to gange, men det går godt, synes jeg...
Luka er helt anderledes at løbe med end Hektor, meget mere på og tændt. Han er dog også lidt mor-glad, og kigger meget på mig.. Men vi arbejder på sagen, så seje Luka kan blive mere selvstændig. Men jeg synes, at han er spændende at løbe med. Og han nyder det virkeligt. '


Hektor og jeg har meldt til nogen stævner her i løbet af foråret, det bliver dejligt at komme i gang igen.
Her er et lille vinterbillede af drengene, det er dog fra sidste år.. I år er der jo en del mere sne i øjeblikket.
















Ingen kommentarer:

Send en kommentar